Huis en Lage Rente Enschede
Twekkeler Es 42
7547 SM Enschede
Tel: 053-4803570
Fax: 053-4803579
Email: info@huisenlagerente.nl
Openingstijden:
- Maandag09:00 - 20:00
- Dinsdag09:00 - 20:00
- Woensdag09:00 - 20:00
- Donderdag09:00 - 20:00
- Vrijdag09:00 - 17:30
Snel naar
Klantenservice
Downloads
Contactformulier
- Er gaat iets niet goed:
Bedankt voor uw interesse, we nemen zsm contact met u op!
Het hypotheekadviesgesprek
Het hypotheekadviesgesprek
Hoe kan ik mij voorbereiden op het eerste hypotheekadviesgesprek?
Om uw kennismakingsgesprek met de hypotheekadviseur effectief te laten verlopen, heeft hij wat informatie van u nodig. Het is daarom handig om de onderstaande documenten bij de hand te hebben op het moment dat u naar ons kantoor komt (of als de hypotheekadviseur bij u langsgaat).
- ID-kaart
- Salarisstroken van de laatste 3 maanden
- Werkgeversverklaring
- Pensioenoverzicht
- Rekeningafschrift
- Polisblad levensverzekering
- Overig vermogen
- Leningen en andere verplichtingen
- WOZ-waarde
- Recente belastingaangifte
- Overzichten van eigen middelen en/of spaartegoeden i.p.v. rekeningafschrift en overig vermogen
- Werkgeversverklaring (mag eventueel ook later)
Hypotheekadviseur bij u thuis
Wanneer u een afspraak maakt voor een hypotheekadvies, kunt u kiezen of de afspraak bij ons op kantoor in Enschede of bij uw thuis plaatsvindt.
Onze hypotheekadviseurs zijn beschikbaar om door heel Nederland bij u thuis een hypotheekadvies op maat te geven. Ook is het mogelijk om de afspraak buiten kantoortijden in te plannen. Zo hoeft u geen vrij te nemen van uw werk.
Hoe ziet een hypotheekadvies er uit?
Wanneer u een hypotheekadvies krijgt van Huis en Lage Rente, doorloopt u 4 stappen met uw hypotheekadviseur:
Stap 1: Oriëntatiegesprek
Hierin wordt uw huidige situatie doorgenomen, bekijken wij uw wensen en berekenen wij wat dit u zou gaan kosten. Daarnaast bespreken wij ook de kosten die wij berekenen indien u daadwerkelijk kiest voor het volledige traject.
Stap 2: Adviesgesprek
Vanuit het oriëntatiegesprek gaan wij verder een advies uitwerken als u dit wenst. Wij bekijken aan de hand van uw wensen en doelstellingen samen met u welke hypotheek bij uw situatie past.
Stap 3: Begeleiding en uitvoering
Naar aanleiding van het besproken advies heeft u een keuze gemaakt en zijn alle stukken met u doorlopen en ondertekend. Uw dossier wordt door de adviseur na ondertekening aangeboden bij onze binnendienst, de Backoffice.
Stap 4: Onderhoud en contact
Uiteraard stopt onze dienstverlening niet zodra uw aanvraag is afgewikkeld. Wij blijven u van dienst bij:
- Het vastleggen van een gestructureerd dossier
- Het dossierbeheer gedurende de looptijd
- Bewaken rentevast periode
- Verwerken van wijzigingen
- Proactief klanten benaderen in geval van rentekansen
Aanvraag verzonden...
Hartelijk dank voor uw aanvraag. U zult binnen enkele minuten een bevestigingsmail van ons ontvangen opdat u zeker weet dat wij uw aanvraag in goede orde hebben ontvangen. Wij vragen u deze mail aandachtig door te lezen
Bevestigingsmail wordt verzonden naar:
Indien u binnen een paar minuten nog geen email heeft ontvangen, controleert u dan uw spambox...
U kunt dit scherm nu afsluiten..
Huis en Lage Rente
Hartelijk dank voor uw aanvraag. We zullen zsm contact met u opnemen.
U kunt dit scherm nu afsluiten..